Door Tamás (1978), mérnök, 2000 óta dolgozik a médiapiacon, 2004 óta vezetőként. Média, kommunikáció és projekt szakember. Értékesítési vezető, kereskedelmi igazgató, marketing igazgató és vezérigazgatói pozíciókban szerzett tapasztalatot a rádiós, online és print média piacokon. Különböző tisztségeket töltött be a Rádiós Műsorszolgáltatók Egyesülete, a Helyi Rádiók Egyesülete és Nemzeti Olvasottság Kutatás szervezetekben. 2017 és 2021 között a Kiemelt Kormányzati Beruházások Zrt. kommunikációs igazgatója, majd vezérigazgatója volt.
Jelenleg a Mediaworks üzleti megoldások igazgatójaként termékfejlesztéssel, üzletfejlesztéssel foglalkozik, illetve hozzá tartozik a konferencia és rendezvény üzletág-, a gazdasági-, sport-, kulturális és egészségügy tartalmi területek üzleti vezetése, illetve a cég podcast és videocast stratégiájának kidolgozása és megvalósítása.
“A hazai tartalomszolgáltatóknak új kihívásokkal kell szembesülniük, amelyeket kizárólag közösen, együttműködve lehet megválaszolni és lereagálni. A rohamosan fejlődő közösségi médiaplatformok mellett megjelent a bárki által elérhető, még sokkal gyorsabban fejlődő mesterséges intelligencia, ami – egyelőre csak bizonyos keretek között – képes a tartalom előállítására, így már nem csak az olvasóinkra és felhasználóinkra kell figyelnünk, de a tartalomgyártó kollégáinkat és munkájukat is meg kell védenünk.” – Door Tamás