Ágazati tanulmányok

2015-16-os ágazati tanulmányok

Facebook-használati szokások (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A reklámadó hatása az online tartalomszolgáltatásra (a tanulmányt várhatóan 2016 tavaszán mutatjuk be és tesszük elérhetővé)

 

2014-15-ös ágazati tanulmányok

Online médiafogyasztás és szegénység (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A magyar online média történetének kezdetei (a tanulmányt és a hozzá kapcsolódó projektet várhatóan 2016 tavaszán mutatjuk be és tesszük elérhetővé)

 

2013-14-es ágazati tanulmányok

Felmérés a magyarországi médiaképzésekről (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

Csehország, Románia és Szlovákia online médiapiaca (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A globális online aggregátorok működésének hatása a hazai tartalomszolgáltatás iparági folyamataira (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

 

Korábbi tanulmányok

Kommentek megítélése (A kutatás összefoglalója letölthető itt » )