2023-24-es ágazati tanulmány
A mesterséges intelligencia használata a médiában; területek, jó gyakorlatok, szabályozás, etikai aggályok (tanulmány letölthető itt)
A mesterséges intelligencia szerepe az online tartalomszolgáltatásban – interjús kutatás (a tanulmány letölthető itt).
2022-23-as ágazati tanulmány
A magyar online tartalomszolgáltatás jövője a reklámtorta alakulásának tükrében (tanulmány letölthető itt)
A videos tartalmak szerepe a magyar internetes népesség online tájékozódásában (tanulmány letölthető itt)
2021-22-es ágazati tanulmány
A fake news jelenség és a tudatos médiafogyasztás vizsgálata (tanulmány letölthető itt)
2020-21-es ágazati tanulmány
Fizetős online tartalmi modellekben rejlő lehetőségek (tanulmány letölthető itt)
2019-20-as ágazati tanulmány
Online tartalomfogyasztási szokások Magyarországon (tanulmány letölthető itt)
2016-17-es ágazati tanulmányok
Tartalomfogyasztás és -megosztás a Facebookon, 2016 (a tanulmány letölthető itt »)
Legyen Ön is álhírvadász! (online oktatási anyag, várhatóan 2017 tavaszán mutatjuk be és tesszük elérhetővé)
2015-16-os ágazati tanulmányok
Facebook-használati szokások (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)
A reklámadó hatása az online tartalomszolgáltatásra (a tanulmány letölthető itt »)
2014-15-ös ágazati tanulmányok
Online médiafogyasztás és szegénység (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)
A magyar online média történetének kezdetei (a tanulmánnyal elindított projekt anyagai folyamatosan frissülnek a MODEM projekt oldalán »)
2013-14-es ágazati tanulmányok
Felmérés a magyarországi médiaképzésekről (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)
Csehország, Románia és Szlovákia online médiapiaca (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)
A globális online aggregátorok működésének hatása a hazai tartalomszolgáltatás iparági folyamataira (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)
Korábbi tanulmányok
Kommentek megítélése (A kutatás összefoglalója letölthető itt » )