Ágazati tanulmányok

2023-24-es ágazati tanulmány

A mesterséges intelligencia használata a médiában; területek, jó gyakorlatok, szabályozás, etikai aggályok (tanulmány letölthető itt)

A mesterséges intelligencia szerepe az online tartalomszolgáltatásban – interjús kutatás (a tanulmány letölthető itt).

2022-23-as ágazati tanulmány

A magyar online tartalomszolgáltatás jövője a reklámtorta alakulásának tükrében (tanulmány letölthető itt)

A videos tartalmak szerepe a magyar internetes népesség online tájékozódásában (tanulmány letölthető itt)

2021-22-es ágazati tanulmány

A fake news jelenség és a tudatos médiafogyasztás vizsgálata (tanulmány letölthető itt)

2020-21-es ágazati tanulmány

Fizetős online tartalmi modellekben rejlő lehetőségek (tanulmány letölthető itt)

2019-20-as ágazati tanulmány

Online tartalomfogyasztási szokások Magyarországon (tanulmány letölthető itt)

2016-17-es ágazati tanulmányok

Tartalomfogyasztás és -megosztás a Facebookon, 2016 (a tanulmány letölthető itt »)

Legyen Ön is álhírvadász! (online oktatási anyag, várhatóan 2017 tavaszán mutatjuk be és tesszük elérhetővé)

2015-16-os ágazati tanulmányok

Facebook-használati szokások (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A reklámadó hatása az online tartalomszolgáltatásra (a tanulmány letölthető itt »)

2014-15-ös ágazati tanulmányok

Online médiafogyasztás és szegénység (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A magyar online média történetének kezdetei (a tanulmánnyal elindított projekt anyagai folyamatosan frissülnek a MODEM projekt oldalán »)

2013-14-es ágazati tanulmányok

Felmérés a magyarországi médiaképzésekről (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

Csehország, Románia és Szlovákia online médiapiaca (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

A globális online aggregátorok működésének hatása a hazai tartalomszolgáltatás iparági folyamataira (a tanulmány és a rövid bemutató letölthető itt »)

Korábbi tanulmányok

Kommentek megítélése (A kutatás összefoglalója letölthető itt » )